Onko teillä Anna-Leena Härkösen kirjaa Akvaariorakkautta-romaani??? Ja onko se mahdollisesti lainassa?

Kysytty

Onko teillä Anna-Leena Härkösen kirjaa Akvaariorakkautta-romaani??? Ja onko se mahdollisesti lainassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulunsalon pääkirjastossa on Anna-Leena Härkösen kirja Akvaariorakkautta. Pääkirjasto on avoinna: ma, ti ja to 12-19, ke 12-20 ja pe-la 11-16. Juuri tällä hekellä teos on hyllyssä, halutessasi voit varata sen etukäteen kirjasto@oulunsalo.fi puhelin (08) 5203 348.

Oulunsalon kirjaston aineistohaku löytyy osoitteesta http://www.outikirjastot.fi/