Onko teidän pääkirjastossanne, kirjastossanne lukusalia? Minka kokoinen se on?

Kysytty

Onko teidän pääkirjastossanne, kirjastossanne lukusalia?
Minka kokoinen se on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Porvoon kaupunginkirjaston pääkirjastossa on lukusali, jossa on 32 lukupaikkaa.
Lukusalin pinta-ala on 8,30 m(leveys)x 14,90 m (pituus) eli yli 120 neliömetriä.
Opintolukusalin pinta-ala on noin puolet koko tilasta, johon kuuluu käsikirjasto ja kotiseutukokoelma. Lukusali on erotettu muusta tilasta kirjahyllyillä omaksi tilakseen.