Onko Tapiolan kirjastossa mahdollista saada maksullisia kopioita omista asiakirjoista? Pitäisi laittaa verottajalle pari paperia, maksimissaan 5-6 kpl.

Kysytty

Onko Tapiolan kirjastossa mahdollista saada maksullisia kopioita omista asiakirjoista? Pitäisi laittaa verottajalle pari paperia, maksimissaan 5-6 kpl.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tapiolassa on itsepalvelukopiokone. Kopiot maksavat 40 snt/kpl.