Otsikko
Mistä teokstesta löytyy Tommy Tabermannin runo: Tulit elämääni hiljaa hiipien. Arasti, ujosti, sanoilla kosketit....

Kysytty

Hei, Mistä teokstesta löytyy Tommy Tabermannin runo:

Tulit elämääni hiljaa hiipien.
Arasti, ujosti,
sanoilla kosketit....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä Tommy Tabermannin runoa ei todennäköisesti ole koskaan painettu mihinkään teokseen. Se ei ollut missään hänen runoteoksistaan. Internetissä useilla verkkosivuilla ja keskustelupalstoilla on siteerattu kyseistä runoa. Sen tekijäksi on joka taholla laitettu Tommy Tabermann, mutta missään ei mainita teosta, josta runo löytyisi.