Otsikko
Onko tanskandoggi Marmadukesta kertovaa sarjakuvaa julkaistu suomeksi?

Kysytty

Hei,
onko tanskandoggi Marmadukesta kertovaa sarjakuvaa julkaistu suomeksi?

Marmaduke
https://americacomesalive.com/marmaduke-the-story/

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kansalliskirjaston Fennicassa eli suomalaisen julkaisutuotannon tietokannassa ei ole Brad tai Paul Andersonin nimellä julkaistuja teoksia. En löytänyt Marmadukea myöskään sanomalehdissä julkaistujen strippisarjakuvien luetteloista tai tunnetuimpien sarjakuvasyndikaattien listoilta. Tom Deyn ohjaama Marmaduke-elokuva vuodelta 2010 on sen sijaan ilmestynyt suomeksi dubattuna, ja se on lainattavissa kirjastosta.

Julkaisen tämän vastauksen Kysy kirjastonhoitajalta -sivulla, jos jollain lukijoistamme sattuisi olemaan tarkempaa tietoa Marmadukesta.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Nimenomaan siinä vanhassa Karvinen-lehdessä. Karvinen