Onko tälle sanonnalle olemassa "virallista" käännöstä? Time moves slowly, but passes quickly

Kysytty

Onko tälle sanonnalle olemassa "virallista" käännöstä?
Time moves slowly, but passes quickly

Vastaus

Vastattu

Lainaus on Alice Walkerin romaanista The Color Purple (suom. Häivähdys purppuraa). Kersti Juvan käännöksessä vuodelta 1986 lause on suomennettu: "Aika kulkee hitaasti mutta kuluu nopeasti."

Lähde: Walker, Alice: Häivähdys purppuraa. Helsinki: WSOY. 1986. Lainaus sivulla 208.