Otsikko
Onko tällaista Arvo Valton:in kirjaa kuin Matka äärettömyyden/loputtomuuden toiseen laitaan/ääreen olemassa suomeksi ja sen saatavuus?

Kysytty

onko tällaista Arvo Valton:in kirjaa kuin Matka äärettömyyden/loputtomuuden toiseen laitaan/ääreen olemassa suomeksi ja sen saatavuus?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arvo Valtonilta löytyy suomennettuna Pieni unikirja, 1978 sekä teoksesta Unt Matti, Valton Arvo, Enn Vetemaa: Suomen lahden takaa, 1968 Valtonilta novellit Karuselli, Sillit, Silmukka ja Vihreäreppuinen mies. Mainitsemaasi teosta ei suomennettuna löytynyt.

Oulun kaupunginkirjastossa olevat Valtonin kirjat voit katsoa aineistotietokannastamme
http://www.ouka.fi/kirjasto/intro/index.html .