Onko täällä vapaita halloween cd:levyjä jossa on pelottavaa musiikkia ja voiko niitä levyjä kuunnella kirjastossa korvakuulokkeilla?

Kysytty

onko täällä vapaita halloween cd:levyjä jossa on pelottavaa musiikkia ja voiko niitä levyjä kuunnella kirjastossa korvakuulokkeilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kokoelmissa on muutamia halloween-levyjä, jotka tällä hetkellä ovat lainassa. Kauhuefektejä kuvaavaa musiikkia löytyy kuitenkin muidenkin levyjen joukosta, esim. elokuvamusiikin joukosta. Ehkä myös mm. Åsmund Feidjen balettimusiikki "Hallayö" saattaisi soveltua tarpeisiisi. Levyjä kannattaa tulla kuuntelemaan tänne pääkirjasto Metson musiikkiosastolle