Onko suomeksi julkaistu vielä yhtään kirjaa, jossa käsiteltäisiin Saksan dieselpäästöhuijausta (ns. Volkswagenin päästöhuijausskandaalia)?

Kysytty

Hei! Onko suomeksi julkaistu vielä yhtään kirjaa, jossa käsiteltäisiin Saksan dieselpäästöhuijausta (ns. Volkswagenin päästöhuijausskandaalia)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ei toistaiseksi. Kirjastoissa on kyllä saatavana englanninkielisenä Jack Ewingin vuonna 2017 julkaisema Faster, higher, farther : the Volkswagen scandal (W.W. Norton & Company, 2017).

Verkosta löytyy lisäksi eräs aihetta koskeva opinnäytetyö https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/126327/Keskinen_Teemu.pdf…

Sen lähdeluetteloa voi hyödyntää etsiessään lisätietoa päästöhuijauksesta.

2 ääntä

Kommentit

Kiitos nopeasta ja asiantuntevasta vastauksesta, tämä auttoi eteenpäin!