Onko Sue Harrisonin teoksia "Flowers of the field" vuodelta -86(?) ja "Chagak" (ruots.kiel.)" vuodelta -99 ilmestynyt suomeksi?

Kysytty

Onko Sue Harrisonin teoksia "Flowers of the field" vuodelta -86(?) ja "Chagak" (ruots.kiel.)" vuodelta -99 ilmestynyt suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Flowers of the Field on ilmestynyt suomeksi vuonna 1992 nimellä: "Kedon kukat". Kirja on ainakin Vantaan kirjaston kokoelmissa. Voit sen varmasti saada sieltä, kun pyydät omaa kirjastoasi tekemään kaukolainatilauksen. Chagak on ilmestynyt ruotsiksikin vasta tänä vuonna, joten sitä ei vielä ole suomennettu. Sen sijaan Sue Harrisonilta on tämän vuoden syksyllä tulossa kirja nimeltä : "Jokien laulu"