Onko Sue Graftonilta tulossa lisää aakkosdekkareita? Kirjaimen s-kirjan jälkeen? Entä Linda Howardilta uusia kirjoja?

Kysytty

Onko Sue Graftonilta tulossa lisää aakkosdekkareita? Kirjaimen s-kirjan jälkeen? Entä Linda Howardilta uusia kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viimeisin suomennettu aakkosdekkari on T niin kuin tappaja vuodelta 2008.

Sue Graftonilta on ilmestynyt enemmänkin aakkosdekkareita englanniksi:
U is for U is for undertow,
V is for vengeance ja
W is for wasted.
Nämä ovat ilmestyneet vuosina 2009 - 2011, mutta niitä ei ole vielä suomennettu.

Linda Howardin viimeisimpiä suomennettuja teoksia ovat:
Yön huntu, 2012
Vieressä ja vaarassa , 2011.
Liian kaunis kuolemaan, 2010.

Kirjailijalla on myös muita vielä suomentamattomia teoksia.
Uusimpia suomentamattomia ovat Prey ja Shadow woman.