Otsikko
Onko siellä Oulun kaupunginkirjastossa mahdollista tulostaa A3? Tai onko jossain Oulun kirjastossa tätä mahdollisuutta?

Kysytty

Hei! Onko siellä Oulun kaupunginkirjastossa mahdollista tulostaa A3? Tai onko jossain Oulun kirjastossa tätä mahdollisuutta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulun kaupunginkirjaston pääkirjaston Lehtisalissa voi tulostaa A3-kokoisia tulosteita.

9 ääntä

Kommentit