Onko sellon kirjasto pajassa edelleen julistetulostin ja onko se toiminnassa? Kuinka monta tulostusta saa tehdä julisti tulos tulella?

3.5.2019

4.5.2019

Sellon Pajassa on julistetulostin. Ensimmäiselle kerralle olisi varattava opastusaika paikan päällä tai numerosta 09 816 57607!

Julistetulostimella voi tulostaa julisteita ja valokuvia. Tulostimeen pitää tuoda omat paperit. Tulostus on rajoitettu 20 arkkia/asiakas/viikko. Sopivia ovat esim. Canon Plus II PP-201, Glossy A3, 260 g/m2 ja Clas Ohlson Glossy A3, 270 g/ m2. Julistetulostimessa käytettävien paperien pitää olla kiiltäviä. Laitteen malli on EPSON Stylus Pro 4900 A2.

Julistetulostin on kytketty Mac-tietokoneeseen, jossa on iMac Adobe Creative Cloud -ohjelmapaketti, josta löytyy mm. Photoshop, Premiere Pro, InDesign, Illustrator ja Dreamweaver. Oheiset tiedot on otettu helmetistä Sellon kirjaston sivuilta.

Varauksen maksimipituus max 4h

Maksimimäärä varauksia per käyttäjä: 1

Kommentit

Hei,

Nyt julistetulostinta ei enää löytynyt Varaamon kautta. Onko laite poistettu kokonaan käytöstä?