Onko sellaista hengellistä laulua kuin "Rock of Ages" (säv. Thomas Hastings, sanat Augustus M. Toplady) suomennettu ja jos on, millä nimellä se tunnetaan?

Kysytty

Onko sellaista hengellistä laulua kuin "Rock of Ages" (säv. Thomas Hastings, sanat Augustus M. Toplady) suomennettu ja jos on, millä nimellä se tunnetaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Siionin kanteleen laulu nro 223 "Kallio, jok´ aukenit..." on oletettavasti tämän kappaleen suomenkielinen versio. Laulua esitetään myös nimellä Suojakallioni, mutta samoin sanoin.