Onko saatavilla missään "poliisi kertoo" -kirjasarjaa, jos ei niin voisiko ne hommata kirjastoon vai mistäköhän ne saisi käsiin.

Kysytty

Onko saatavilla missään "poliisi kertoo" -kirjasarjaa, jos ei niin voisiko ne hommata kirjastoon vai mistäköhän ne saisi käsiin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on nimeltään Pohjolan poliisi kertoo ja sitä löytyy pääkaupunkiseudun eri kirjastoista vuodesta 1975 lähtien.