Otsikko
Onko saatavilla Katarina Bauerin ja Kalle Koposen kirjoittamaa kirjaa Kiinan suuri harppaus?

Kysytty

Onko saatavilla Katarina Bauerin ja Kalle Koposen kirjoittamaa kirjaa Kiinan suuri harppaus?

Vastaus

Vastattu

Kyllä ko. kirja on eduskunnan kirjaston kokoelmassa. Voit tilata sen kaukolainana lähikirjastosi kautta. Eduskunnan kirjasto on kävijöiltä suljettu toistaiseksi.