Otsikko
Kysyin eilen kuvan siirrosta sähköpostistani tori.fi Haluan tietää, että miten kuva sähköpostissani saadaan jpeg muotoon ja alle 2 mB kokoon. eli mitä kuvalle…

Kysytty

Kysyin eilen kuvan siirrosta sähköpostistani tori.fi Haluan tietää, että miten kuva sähköpostissani saadaan jpeg muotoon ja alle 2 mB kokoon. eli mitä kuvalle tehdään, eri vaiheet, että se voidaan siirtää tori.fi Sitä ei ollut vastauksessa. seija

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Missähän muodossa kuva sähköpostissa on? Se voi olla jo valmiiksi Jpg-muodossa. Sen ja kuvan koon näet kuvan ominaisuuksista (hiiren oikea painike ja Ominasuudet). Kuvaa tallentaessa voit valita missä sovelluksessa kuva avataan ja mikä on sen muoto. Jos sinulla on Microsoft Office –paketti, siihen kuuluu yleensä Microsoft Office Picture Manager, jossa voit muokata kuvaa. Vaikea neuvoa näin etäältä kun ei tiedä mitä ohjelmia sinulla on käytössä.