Onko saatavana menneiden vuosien radion Viisasten kerhon tietokilpailukysymyksiä? Kysymys ei koske puheenjohtajien julkaisemia teoksia.

Kysytty

Onko saatavana menneiden vuosien radion Viisasten kerhon tietokilpailukysymyksiä? Kysymys ei koske puheenjohtajien julkaisemia teoksia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jyväskylän kaupunginkirjastossa on saatavana Rautiainen, Tauno: Viisasten kerhon verekset visailut, 1958; Suonperä, Teppo J. 1000 visaista kysymystä viisasten kerholle, 1971 sekä Viisasten kerhon 1500 parasta kysymystä: kansa kysyy, viisaat vastaavat, WSOY, 1995.