Onko saatavana kirjaa omaksi,tai lainaksi jonka nimi on Mikä on elämäntarkoitus.Tekiästä ei tietoa eikä kustantajastakaan.

Kysytty

Onko saatavana kirjaa omaksi,tai lainaksi jonka nimi on Mikä on elämäntarkoitus.Tekiästä ei tietoa eikä kustantajastakaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjailijanimimerkki V.H.V eli Väinö Valvanne on kirjoittanut kirjan nimeltä " Mikä on elämän tarkoitus?". Siinä käsitellään elämään, kuolemaan ja kehitykseen liittyviä kysymyksiä. Kirja on teosofinen. Monihaun mukaan sitä löytyy mm. useammasta maakuntakirjastosta (http://monihaku.kirjastot.fi ).