Onko Rudolf Koivun tai Martta Wendelinin (tai muidenkin suomalaisten kuvittajien) joulu-aiheisista kuvituksista tehty kuvallisia luetteloita…

Kysytty

Onko Rudolf Koivun tai Martta Wendelinin (tai muidenkin suomalaisten kuvittajien) joulu-aiheisista kuvituksista tehty kuvallisia luetteloita/näyttelyluetteloita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Parkkinen, N. (2003). Näkökulmia joulukorttiin: Rudolf Koivun ja Martta Wendelinin joulukortteja 1934-1942. Jyväskylä.

Ahdeoja, P., Tast, H., Karjalainen, T., Konow, J. v., Malminen, A., Kuusjärvi, R. & Nallinmaa-Luoto, T. (2013). Martta Wendelin: Kuvittajan siveltimestä. [Tuusula]: Martta Wendelin Seura.

Wendelin, M. & Hytönen, H. (1993). Luettelo Martta Wendelinin piirtämistä postikorteista ([Uud. laitos].). Espoo: Hobby Books.

Muuta suomalaisiin joulukortteihin liittyvää aineistoa, myös kuvia voi katsoa Finnasta https://www.finna.fi/Search/Results?lookfor=joulukortit+suomi&type=Subj…