Otsikko
Onko Raision kirjastossa olemassa tai suunnitteilla vaihtohyllyä? Siis asiakkaat saavat tuoda yhden oman kirjan ja viedä yhden kirjan kotiinsa sen sijaan. …

Kysytty

Hei!
Onko Raision kirjastossa olemassa tai suunnitteilla vaihtohyllyä?

Siis asiakkaat saavat tuoda yhden oman kirjan ja viedä yhden kirjan kotiinsa sen sijaan.

Kuulin, että monessa Suomen kirjastossa tämä on olemassa. Olisi aika kiva juttu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Raisiosta vastattiin, että kirjastossa on kottikärry johon on kerätty kirjaston kokoelmista poistettuja kirjoja vapaasti vietäväksi. Kottikärryyn voi myös tuoda omia kirjojaan ns. vaihtoon.