Otsikko
Onko "Puumies" lehti luettavissa jossain Helsingin kirjastossa, esim: Töölössä?

Kysytty

Onko "Puumies" lehti luettavissa jossain Helsingin kirjastossa, esim: Töölössä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Puumies-lehti ei tule mihinkään Helsingin kaupunginkirjaston yksikköön. Sen sijaan lehti tulee Helsingin yliopiston Viikin kampuskirjastoon. Kirjaston osoite on Viikinkaari 11 A. Kirjasto on auki maanantaista perjantaihin 8-20, lauantaisin 10-16.