Onko punakorvakilpikonna maa- vai vesikilpikonna? mikä on sen hoito-ohje

Kysytty

Onko punakorvakilpikonna maa- vai vesikilpikonna?
mikä on sen hoito-ohje

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Punakorvakilpikonnat ovat suokilpikonnia. Ne tarvitsevat sekä vesi- että maaosan sisältävän akvaterraarion. Punakorvakilpikonnan hoito-ohjeita löydät esimerkiksi seuraavista kirjoista:
Perälä, Jarmo: Punakorvakilpikonna
Wilke, Hartmut: Kilpikonnat: oikea hoito, terveellinen ruoka, käyttäytyminen.