Onko Pat Conroy: ltä ilmestynyt kirja, joka kertoo naisten pakenemisesta saarella murhien jälkeen. Asuvat siellä saarella ja yksi mies on alussa mukana…

Kysytty

Onko Pat Conroy: ltä ilmestynyt kirja, joka kertoo naisten pakenemisesta saarella murhien jälkeen. Asuvat siellä saarella ja yksi mies on alussa mukana johdattaessaan naiset piiloon. Kuolee myöhemmin, mutta naiset saavat rakennettua lautan, jolla lähtevä pakoon merelle?

Vastaus

Vastattu

Kysymyksessä muisteltu kirja ei ole Pat Conroyn, vaan se lienee Shirley Conranin Paratiisisaaren naiset.

Paratiisisaaren naiset | Kirjasampo