Mikä kitkakerroin on teräksen ja pronssin välisessä liukupinnassa? Lämpötila 400 astetta C. Mitä voiteluainetta siinä voi käyttää?

Kysytty

Mikä kitkakerroin on teräksen ja pronssin välisessä liukupinnassa? Lämpötila 400 astetta C. Mitä voiteluainetta siinä voi käyttää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston kokoelmista löytyi perusteos, Seppo Kivioja: Tribologia: kitka, kuluminen ja voitelu. Kirjasta saattaa löytyä vastaus kysymykseesi.
Käyttämällä asiasanaa tribologia voi myös löytää tietoa eri hakukoneiden avulla.