Onko Oulun pääkirjastossa "pianohuoneita" joita voi varata ja joissa voisi käydä soittamassa?

Kysytty

Onko Oulun pääkirjastossa "pianohuoneita" joita voi varata ja joissa voisi käydä soittamassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Oulun kaupunginkirjaston pääkirjastolla ei ole mahdollisuutta soittaa pianoa. Meillä ei ole soittimia.