Onko Oulun musiikkikirjastossa saatavissa nuotti (hidas valssi): Olen kulkenut vaikean tien Säveltäjä trad. Valssin on laulanut mm. Jukka Lampela

Kysytty

Onko Oulun musiikkikirjastossa saatavissa nuotti (hidas valssi): Olen kulkenut vaikean tien
Säveltäjä trad. Valssin on laulanut mm. Jukka Lampela

Vastaus

Vastattu

Juuri tuosta Jukka Lampelan laulamasta versiosta ei valitettavasti ole olemassa nuottia. Kappaleen alkuperäinen venäjänkielinen nimi on Fono.fi:n mukaan Jamshtshik ne goni loshadei ja parhaiten se tunnetaan nimellä Ajomies ja mm. Topi Sorsakoski & Agents, Olavi Virta ja Carola ovat levyttäneet sen. Sanat tähän versioon on tehnyt Reino Helismaa.

Ajomies-nimellä kappaleeseen löytyy nuotit mm. Suuri toivelaulukirja 2:sta ja Topi Sorsakoski & Agents-nuottikirjasta.

Lista kappaleen eri versioista Ylen äänitetietokanta Fonossa
Suuri toivelaulukirja 2 Outi-kirjastoissa
Topi Sorsakoski & Agents Outi-kirjastoissa