Otsikko
Onko olemassa sellaista kirjaa kuin Ewokien planeetta? Tiedän, että sen niminen animaatioelokuva on olemassa, mutta onko kirjaa? Soitin Akateemiseen…

Kysytty

Onko olemassa sellaista kirjaa kuin Ewokien planeetta? Tiedän, että sen niminen animaatioelokuva on olemassa, mutta onko kirjaa? Soitin Akateemiseen kirjakauppaan, ja heillä ei ainakaan tämännimisestä kirjasta ollut tietoa. Tarvitsisin tietoa viimeistään maanantaiksi 8.10. Kiitos jo etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttää siltä, että tällaista kirjaa ei ainakaan tällä hetkellä ole olemassa. On tarkistettu Fennica-tietokanta, jossa on kaikki suomenkielinen kirjallisuus ja Finnbooks-tietokanta, joka sisältää suomenkieliset uutuudet. Ei siis löydy kirjaa, jossa olisi "ewok" otsikossa. Helsingin kaupunginkirjastossa on animaatioelokuva "Ewokit", jonka käsikirjoittajaksi mainitaan Paul Dini, myöskään viimeksimainitulta tekijältä ei löydy suomenkielistä kirjaa.