Otsikko
Mikähän kirja on kyseessä? Luin kirjaa yläasteella joskus vuosina 2002-2005. Kirja oli ehkä siihen aikaan painettu. Kirja kertoi muistaakseni…

Kysytty

Mikähän kirja on kyseessä?
Luin kirjaa yläasteella joskus vuosina 2002-2005. Kirja oli ehkä siihen aikaan painettu. Kirja kertoi muistaakseni rikollisjärjestöstä, joka teki huumekauppaa. Muistaakseni kirja kertoi samalla myös poliisista, joka yritti saada rikosliigaa kiinni. Muistan, että rikollisliigalla oli joku kannettava tietokone, jota he suojelivat, koska siellä oli joku heidän organisaatiokaavionsa. Tekijä oli muistaakseni suomalainen ja tapahtumapaikkana oli Suomi. Kirja oli muistaakseni pokkariversiona. Tämän enempää en kirjasta muista.

Vastaus

Vastattu

Kollega auttoi: Ensimmäiseksi tuli mieleen Seppo Jokisen Piripolkka (2002, Loisto-pokkari 2003). Siinä on jengi, joka tekee huumekauppaa ja komisario Koskinen yrittää selvittää asiaa. Samalla kirja käsittelee myös Koskisen yksityiselämän kiemuroita.