Onko olemassa läpunäkyvää maalarinteippiä? Jos kyllä, mistä sitä voi ostaa Helsingissä? Jos ei, miksi ei? Vaikuttaako teipin valkoinen väri sen koostumukseen…

Kysytty

Onko olemassa läpunäkyvää maalarinteippiä? Jos kyllä, mistä sitä voi ostaa Helsingissä? Jos ei, miksi ei? Vaikuttaako teipin valkoinen väri sen koostumukseen ja siihen, miten se kiinnittyy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme onnistuneet löytämään läpinäkyvää maalarinteippiä. Tämä teippihän on tarkoitettu maalattaessa peittämään pinnasta se osa, jonka ei haluta maalautuvan. Ehkäpä valkoinen tai värillinen teippi erottuu läpinäkyvää paremmin. Maalarinteipin taustapaperi on kreppipaperia ja liima liuotinpohjaista kumiliimaa.