Onko olemassa juuri lukemaan oppineelle sellaista kirjaa tai kirjasta, jossa olisi tavutettuja pikku kertomuksia, jotka on kirjoitettu isoilla kirjaimilla?

Kysytty

Onko olemassa juuri lukemaan oppineelle sellaista kirjaa tai kirjasta, jossa olisi tavutettuja pikku kertomuksia, jotka on kirjoitettu isoilla kirjaimilla?

Vastaus

Vastattu

Kyllä vain.

Kirjatiikeri nimisessä sarjassa on suuraakkosilla kirjoitettuja ja tavutettuja tarinoita lukemaan opetteleville. Helmet-haku, hakusana kirjatiikeri.

Voit kokeilla Helmet hakuun myös hakusanoja tavutetut tai suuraakkoset. Löydät jonkun verran lisää kirjoja.