Otsikko
Onko olemassa jotakin palvelua, että ikäihminen saisi kotiinsa kirjoja luettavaksi?

Kysytty

Onko olemassa jotakin palvelua, että ikäihminen saisi kotiinsa kirjoja luettavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingissä on kirjaston kotipalvelu, joka tuo kotiin kirjoja ja muuta aineistoa henkilöille, jotka eivät itse pysty käymään kirjastossa.
Käymme asiakkaiden luona viiden viikon välein. Tuomme aineistoa sen verran. että se riittää viideksi viikoksi,
tarvittaessa voimme käydä toki tässä välissäkin.
Otamme asiakkaisiin yhteyttä ennenkuin ns. reittipäivä on tulossa ja kyselemme kirjatoiveita. Kaikkea muutakin voi lainata kauttamme ja kaikella aineistolla on viiden viikon laina-aika.
Palvelu on maksutonta, ainoastaan kaukolainat maksavat.
Kotipalvelulla on autonkuljettaja, joka asioi asiakkaiden luona.
Yhteystietomme ovat kotipalvelu@hel.fi
tai puh. 310 85214 ja parhaiten meidät tavoittaa puhelimitse
päivystysaikana klo 13-15. Muinakin aikoina voi soittaa, vastaamme toki, jos olemme puhelimen ääressä.
Ottakaa yhteyttä, niin aloitetaan asiakassuhde.
Ystävällisin terveisin, Katriina Kalinaine/kirjaston kotipalvelu