Onko oikein toivoa, että TV`n kesakusteluohjelmjssa Kuten Kirjojen Suomi suomen kielen ammattikäyttäjät esim. kirjailijatrajoittaisivat hiukan muoti termejä…

Kysytty

Onko oikein toivoa, että TV`n kesakusteluohjelmjssa Kuten Kirjojen Suomi suomen kielen ammattikäyttäjät esim. kirjailijatrajoittaisivat hiukan muoti termejä Kuten "niinku, tavallaan niinku", y.m. vastaavia. On rasittavaa kuulla jatkuvasti hoettavan "niinku". Se on kielenkäytön köyhyyttä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toiveesi ei varmaankaan ole kohtuuton.