Onko Nöykkiön kirjasto auki? Sivuilla on aukioloajat tällekin viikolla mutta vieressä lukee teksti kirjaston remontista. Kumpi on tilanne?

Kysytty

Hei, onko Nöykkiön kirjasto auki? Sivuilla on aukioloajat tällekin viikolla mutta vieressä lukee teksti kirjaston remontista. Kumpi on tilanne?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nöykkiön kirjasto on samanaikaisesti sekä auki että remontissa. HelMet-sivustolla on tieto, että "remontoitava alue on lasten ja nuorten puoli. Aikuisten puoli on asiakaskäytössä koko ajan. Lasten kokoelmat siirtyvät kokonaisuudessaan aikuisten puolelle sekä Monitoimitilaan, joka ei ole remontin aikana varattavissa kokouskäyttöön."

Nöykkiön kirjastoon voi siis mennä myös remontin aikana. Tervetuloa!