Otsikko
Onko niin, että ranskalaista taitoluistelijaa Philippe Candeloroa on kutsuttu Suomessa tai jossain muualla karkiksi? Jos on, niin miksi?

Kysytty

Onko niin, että ranskalaista taitoluistelijaa Philippe Candeloroa on kutsuttu Suomessa tai jossain muualla karkiksi? Jos on, niin miksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin Sanomat uutisoi 161.1993 näin: "Piruetti historiaan "Karkki" Candeloro on tyttöjen mieleen". Uutinen löytyy alla olevasta linkistä:

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000003205667.html