Onko näyttelytiloissa mahdollisesti tilaa syksyllä?

Kysytty

Onko näyttelytiloissa mahdollisesti tilaa syksyllä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kajaaanin pääkirjaston yläkerran näyttelytila on vapaa seuraavan kerran lokakuussa 2014 .

Alakerran vitriinit ovat varattavissa näyttelyä varten henäkuussa 2013 ja seuraaavan kerran tammikuussa 2014.

Kannattaa silti ottaa yhteyttä Kajaanin kaupunginkirjaston toimistoon, 08 6155 2422
Mahdollisesti peruuntuneen näyttelyn tilalle näyttelyn voi saada aikaisemminkin esiin.