Onko musiikin alan arvonimen Dir.Mus. (Director Musices) omaavista henkilöistä saatavilla julkisia tietoja ?

Kysytty

Onko musiikin alan arvonimen Dir.Mus. (Director Musices) omaavista henkilöistä saatavilla julkisia tietoja missään, siis esimerkiksi elämänurasta ja musiikillisista ansioista, työpaikoista, sävellystuotannosta, asuinpaikoista jne ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty
0 ääntä

Kommentit

Onko musiikin alan arvonimen Dir.Mus. (Director Musices) omaavista henkilöistä saatavilla julkisia tietoja ennen vuotta 1994, esim. vuodesta 1950 alkaen ?
Onko tuomiokapitulin myöntämistä arvonimistä tietoja ?