Onko mitään tietoa missä ensimmäinen vääpeli körmy elokuva on kuvattu?

Kysytty

Onko mitään tietoa missä ensimmäinen vääpeli körmy elokuva on kuvattu?

Vastaus

Vastattu

Ensimmäinen Vääpeli Körmy elokuva eli Vääpeli Körmy ja marsalkan sauva on filmattu vuonna 1990.
Tiedot elokuvan filmauspaikoista löytyvät Suomen kansallisfilmografian osasta 10, sivulta 519.

Tiedot löytyvät Kansallisen audiovisuaalisen arkiston tallentamana myös Finnasta.
https://www.finna.fi/Record/kavi.elonet_elokuva_133701

Ulkokuvauksia on tehty mm. Saaren kartanon mailla Mäntsälässä ja Nuuksiossa.
Filmografiassa ja Finnassa  on tarkat tiedot myös sisäkuvauspaikoista osoitteineen.