Onko mitään Stephen Fryn tuotannosta käännetty suomeksi? Entä onko missään kirjastossa saatavilla hänen komediasarjaansa kuuluva: A bit of Fry and Laurie?

Kysytty

Onko mitään Stephen Fryn tuotannosta käännetty suomeksi?
Entä onko missään kirjastossa saatavilla hänen komediasarjaansa kuuluva: A bit of Fry and Laurie?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mitään Stephen Fryn teoksia ei löydy suomen kielellä.
Tiedustelemasi "A bit of Fry and Laurie" löytyy ainoastaan Helsingin kaupunginkirjastosta, mutta ko. puheäänite on tällä hetkellä korjattavana.
http://www.helmet.fi/search*fin/afry%2C+stephen/afry+stephen/1%2C3%2C40…