Otsikko
Onko mitään sivustoa jolla voisi lukea ruotsinkielisiä Aku Ankkoja?

Kysytty

Onko mitään sivustoa jolla voisi lukea ruotsinkielisiä Aku Ankkoja?

Vastaus

Vastattu

En löytänyt Aku Ankkoja ilmaiseksi luettaviksi ruotsiksi, niitä ei laillisesti lienekään. Kalle Ankan sivuilta löytyy ankka-asiaa ruotsiksi. Tilauksiin kuuluu ilmainen digitaalinen numero, mutta se edellyttää siis, että lehden tilaa. Lehti tulee useaan yleiseen kirjastoon, joten siellä sitä pääsee lukemaan kuluitta. Jos omasta kirjastostasi ei löydy lehteä, voit jättää aineistoehdotuksen kirjastoosi.