Onko missään olemassa nuottia Risto Räppääjän lauluun: Minä kaipaan vanhaan kotiin.. Mistä sen voisi ostaa tai saada

Kysytty

Onko missään olemassa nuottia Risto Räppääjän lauluun: Minä kaipaan vanhaan kotiin.. Mistä sen voisi ostaa tai saada

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuottia ei ainakaan vielä ole. Iiro Rantalan vuonna 2008 ilmestyneellä levyllä, jolla on musiikkia Mari Rantasilan ohjaamasta Risto Räppääjä -elokuvasta, laulu on. Levyn tekstiliitteessä on laulun sanat. Levy on tulossa Pirkkalan kirjastoon, ja se on myös myytävänä.