Otsikko
Onko missään olemassa nuottia, jossa olisi alkuperäiset espanjankieliset sanat Enrique Milanin kappaleeseen Charly? Kappale on ilmestynyt suomeksi nimellä…

Kysytty

Onko missään olemassa nuottia, jossa olisi alkuperäiset espanjankieliset sanat Enrique Milanin kappaleeseen Charly? Kappale on ilmestynyt suomeksi nimellä Uneen aika vaipuu.

Vastaus

Vastattu

Vaikuttaa siltä, että alkuperäisestä espanjankielisestä versiosta on julkaistu ainoastaan yksi nuotinnos vuonna 1973. Valitettavasti tätä nuottia ei löydy Suomen kirjastojen kokoelmista.

0 ääntä

Kommentit