Onko missään kirjastossa nuottia kappaleelle "Läähätän ja läkähdyn", alkuperäinen nimi "Je ne suis pas un garçon façile"

Kysytty

Onko missään kirjastossa nuottia kappaleelle "Läähätän ja läkähdyn", alkuperäinen nimi "Je ne suis pas un garçon façile"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kari Tuomisaaren suomeksi sanoittamasta laulusta on tehty nuotti vuonna 1972. Sitä ei kuitenkaan näytä enää olevan minkään kirjaston kokoelmissa.

Kappale on useilla äänilevyillä, mm. 70-luku: pop 2: Läähätän ja läkähdyn ja Frederik: Äijäenergiaa sekä näillä videokaseteilla Finnhits karaoke 49 ja Hulvattomat karaokehitit 1. Ne löytyvät Pirkkalan kirjastosta.