Onko Margit Sandemon kirjoja käännetty englanniksi? Jos on, niin mitkä?

Kysytty

Onko Margit Sandemon kirjoja käännetty englanniksi? Jos on, niin mitkä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yhtään viitettä englanniksi käännetyistä Margit Sandemon kirjoista ei löydy Norjan eikä Ruotsin kirjastojen yhteistietokannoista, ei myöskään maailman suurimmasta bibliografisesta tietokannasta OCLC Worldcatista. Tästä voinee melko varmasti päätellä, ettei kirjoja ole ilmestynyt englanniksi. Pohjoismaisten kielten lisäksi Sandemota on käännetty runsaasti puolaksi.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

onko hänen teoksi käännetty puolaksi?