Otsikko
Onko mahdollista uudistaa vanhaa kirjastokorttia esim sähköpostitse käynti kirjastolla on haastavaa?

Kysytty

Onko mahdollista uudistaa vanhaa kirjastokorttia esim sähköpostitse käynti kirjastolla on haastavaa?

Vastaus

Vastattu

Kirjastokorttia ei ikävä kyllä voi uudistaa sähköpostitse. Mikäli kirjastossa asioiminen on haastavaa voit valtuuttaa jonkun muun asioimaan puolestasi. Se onnistuu joustoasiakkuuden avulla.

Joustoasiakkaaksi voi rekisteröityä missä tahansa Helmet-kirjastossa. Rekisteröitymiseen tarvitaan valtuuttajan ja valtuutetun tiedot. Rekisteröitymislomakkeen saa kirjastosta tai Helmet.fi-sivulta Kirjastokortti ja lainaaminen.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Joustoasiak…