Onko mahdollista saada listaa lainaamistani kirjoista n. viimeisen puolen vuoden ajalta? Olen hävittänyt yhden aineiston opinnäytetyötäni varten.

Kysytty

Onko mahdollista saada listaa lainaamistani kirjoista n. viimeisen puolen vuoden ajalta? Olen hävittänyt yhden aineiston opinnäytetyötäni varten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kysymäsi listan tulostaminen ei ole mahdollista. Oletko yrittänyt etsiä kirjaa asiasanoilla? Mihin aihepiiriin teos kuuluu? Muistatko jotakin kirjan nimestä tai tekijästä? Yhdistelemällä ja katkaisemalla eri hakusanoja, voit onnistua löytämään etsimäsi kirjan tiedot aineistotietokannasta. Kokeile sanahakua osoitteessa http://www.helmet.fi Jos etsimäsi teos oli esimerkiksi naistutkimuksen väitöskirja ja nimessä oli sana äitiys voit tehdä esim. seuraavanlaisen hakulausekkeen: naistutkimus and väitöskirjat and äiti** (katkaisumerkki on kaksi tähteä. Ohjeita sanahakujen tekemiseen löydät Helmetin etusivulta linkin "ohjeita" takaa.