Onko mahdollista saada keravan kirjastosta kirja tuusulan pääkirjastoon?

Kysytty

Hei! Onko mahdollista saada keravan kirjastosta kirja tuusulan pääkirjastoon?

Vastaus

Vastattu

Voit tehdä toivomaasi kirjaan seutuvarauksen. Jos haluat varata aineistoa verkkokirjaston kautta, kirjaudu ensin sisään verkkokirjastoon kirjastokortin numerolla ja tunnusluvulla / PIN-koodilla. Varaukset ovat maksuttomia koko Kirkes-kokoelmasta, mutta noutamatta jääneestä varauksesta peritään 1,50 € maksu. Noutamattoman varauksen maksu peritään myös lasten ja nuorten aineistosta.

Verkkokirjasto osoite https://kirkes.finna.fi/