Onko mahdollista löytää kirjaa muista kirjastoista .. Robert Skutch - Journey without distance

Kysytty

Onko mahdollista löytää kirjaa muista kirjastoista ..

Robert Skutch - Journey without distance

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme valitettavasti löydä kirjaa suomalaisten kirjastojen kokoelmatietokannoista. Kirjan voi pyytää kaukolainaksi oheisella lomakkeella. Kaukolaina pohjoismaista maksaa 4 €. Muualta ulkomailta tilattu laina maksaa 14,00-25,00 €/kpl.
http://www.lib.hel.fi/forms/kaukopalvelupyynto.asp