Milloin voisi ilmestyä dream kiss niminen kirja kirjastoihin. Ja on myös 3 kirjaa jotka eivät löydy kirjastoista ne ovat (hunterxhunter , gundam wing , gundam…

Kysytty

Milloin voisi ilmestyä dream kiss niminen kirja kirjastoihin. Ja on myös 3 kirjaa jotka eivät löydy kirjastoista ne ovat (hunterxhunter , gundam wing , gundam seed) niitä on kyllä monta osaa. Nämä kolme kirjaa, varmaan ei löydy suomeksi,mutta dream kiss löytyy suomeksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Dream kiss on tulossa ainakin Helsinkiin pikapuoliin. Vantaalle sen tulosta ei ole toistaiseksi mitään tietoja, mutta Helsinkiin tulleita kappaleita voi varata kaikista HelMet-kirjastoista, myös Vantaalta. Kirjan tuloa lainattavaksi kannattaa seurata HelMet-uutuusluettelosta ja -aineistoluettelosta.

Gundam seed löytyy tällä hetkellä Espoon kokoelmista ja on varattavissa myös Vantaalle ja Helsinkiin. Se löytyy luettelosta nimellä "Mobile suit Gundam Seeds" (5 osaa).
Kahta muuta mainitsemaasi kirjaa ei löydy pääkaupunkiseudun kirjastoista ainakaan toistaiseksi eikä niiden hankinnasta ole mitään tietoa, mutta kirjastoille voi esittää hankintatoivomuksia kirjastossa käydessä tai menemällä Helmet-etusivulta kirjastojen omille sivuille ja etsimällä sieltä kohdan "Lähetettä palautetta kirjastolle" ja sen alta kohdan "hamkintaehdotus".