Otsikko
Onko Leppävaaran kirjastossa muita juutalaisvainoja käsitteleviä kirjoja tai videoita/DVD :tä kuin Anne Frankin päiväkirja?

Kysytty

Onko Leppävaaran kirjastossa muita juutalaisvainoja käsitteleviä kirjoja tai videoita/DVD :tä kuin Anne Frankin päiväkirja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Juutalaisvainoista löytty runsaasti aineistoa. Valitse HelMet aineistoluettelosta http://www.helmet.fi aihehaku.
Kirjoita hakuruutuun juutalaisvainot. Voit rajata hakutulosta ylhäällä olevasta valikosta kielen, aineiston tai kirjaston mukaan.
DVD-elokuvia löytyy:
Exodus, Lopullinen ratkaisu, Ruusujen katu, Uprising, Viattomien verellä.
Teoksia esim.
Wiesel, Elie: Yö
Appleman-Jurman, Alicia: Alicia, juutalaistyttö
Levi, Primo: Tällainenko on ihminen
Kertèsz, Imre: Kohtalottomuus